Wat een geweldige ervaring, wat hebben we genoten, wat een fantastisch saamhorigheidsgevoel,
woorden schieten te kort......
Morgen ga ik proberen dit blog te voorzien van een soortvanverslag, voor nu: TRUSTEN!
(foto's: Riet Benjamins)



Leave a Reply.

    Archief blog

    Mei 2013
    April 2013
    Maart 2013
    Februari 2013
    Januari 2013

    Auteur blog:
    Roelie Waanders

    Als deelnemer van Kerkactief 2013 ben ik samen met 12 wandelaars en 14 fietsers een ongekende sportieve uitdaging aangegaan: de beklimming van de 
    Alpe d'Huez
    Met deze actie hebben we geld (8670,20 euro) opgehaald voor het goede het Protestantse jeugdwerk in Kloosterhaar en Sibculo.

    "Door het bijhouden van dit wandelblog, ben ik anders gaan wandelen.
    Ik kijk anders, let meer op. En wat ik zie en meemaak, wil ik delen met anderen."
    Foto
    De start..

    Mijn sponsoren:

    Pa & Ma
    Jessica Meppelink 
    Jan Berg
    Bram Roerdink
    Michel Timmermans  
    Henk Smelt
    Marianne Kats
    Alie Oldewening
    Henk Zweers
    Ina Wesselink
    Renate Zandkamp
    Ally Olsman
    Anny Hallink
    Tiny Kelder
    Derk Jan Nijeboer
    Ben Nijkamp
    Ewout Warringa
    Ineke Meulenkamp
    Gert Gerrits
    Ina v.d. Poll
    Sini Lensen
    Ria Geertman
    Nynke Gerritsma
    Wim Boersma
    Geesje Reins
    Marieke Meijerink
    Jolanda Post
    Hermien Gelinck 
    Janny Veltink
    Jolanda Drenthen

    Andre Olsman
    Hendrik Jan Reefman
    Kapsalon Imago
    Marleen Smit
    Hermien de Boer
    Leo Kranenburg
    Paul Bekhuis
    Rob Weierink
    Kees Balt
    Judith Pertien

    Herma Espeldoorn
    Hermien de Boer

    en natuurlijk mijn Robert!

    ALLEN BEDANKT NAMENS:

    "Stark wark veur de kark"
    (van: Hermien de Boer)

    Wandelaars Kerkactief:

    Henny Teunis
    Bart Hamming
    Wim van de Griend
    Emmie van de Griend
    Gé Meijer
    Annie Jonkeren
    Truus van Blanken
    Dirkje de Vries
    Hennie Maathuis
    Roelie Waanders
    Jennie Nijboer
    Ina Botter-Sierink
    Alet ter Hofte

    Foto
    Het eindpunt!

    ”SOLVITUR AMBULANDO” (Wandelen lost alles op)

    Foto
    Voordelen wandelen?

    Meer info?
    www.kerkactief.nl

    Foto
    overnachting op de berg...
    Foto
    Onze camping! Klik foto aan voor meer info.
    "Den is gruun veur de koonte'"
    "Je leert zo je eigen, directe, omgeving veel beter kennen EN waarderen!"
    "Wat hebben we het toch gezellig met elkaar, en dat vanaf de eerste dag!"
    "What happens on the mountain, stays on the mountain!"
    "Ik droom weer zoveel de laatste weken, net zoals vroeger!"
    "Ik ga me steeds fitter voelen, heerlijk!"
    "Iedere wandeling geeft een soort vakantiegevoel"
    "Ben dat skipak nou wel een keer zat..."
    "Waar is die berg nou?"
    'Kijk goed wat je met je stokken doet!"
    "Bon Appétit!"
    "Mmmmm! Het zijn de Tropical Bollen van Bakkerij Lubbers!"
    SMS:
    Slepen Met Stokken.
    Luuk de Boer: Gaan jullie allemaal de berg op?"
    Roelie: "Ja, alle 13!"
    Luuk: "Wie valt er dan af?"